Herkese selam,
11 Nisan pazar günü saat 19:00′ da tekrar toplanmayı planlıyoruz. Toplantıyı yine Skype üzerinden yapacağız, siz değerli Heybedar kullanıcılarını bekliyoruz. Esenle kalın.
https://join.skype.com/K4KVc1ccVP6S
@gunay · 5 yıl önce

Herkese selam,
11 Nisan pazar günü saat 19:00′ da tekrar toplanmayı planlıyoruz. Toplantıyı yine Skype üzerinden yapacağız, siz değerli Heybedar kullanıcılarını bekliyoruz. Esenle kalın.
https://join.skype.com/K4KVc1ccVP6S