Akışa DönAasya*@asya · 6 yıl önceBekleyiş..Bekliyorum gelmeni; Bir deniz kenarında, Mevsimin sonbahar olduğu bir zamanda; Bekliyorum seni… Umutlarım yerle bir olmuş, Hayallerim yok olmuş, Ben büyümüşüm.. Ama yine de bekliyorum…Ama yine de bekleyeceğim… #kalemimden#mucizem#şiir#🥀 1 dk okuma 0 0 0 Alıntı 0