Akışa DönKkadavra@emir1313 · 7 yıl önceESKİ USTALARNerede o eski ustalar, Şimdi her yerde çaylaklar. Herkes yazar, herkes şair Fakat yazmak o kadar kolay değil. Ben de isterim yazabilmeyi Ama her yer de eleştiri. Büyük ustalar da gitti Bizi yalnızlığımıza terk etti. 1 dk okuma 0 0 0 Alıntı 0