Akışa DönAasya*@asya · 6 yıl önceRüya..Bak işte… Aynı evdeyiz yine. Sana şiirler okuyorum gözlerin eşliğinde… Gülümsüyorsun bana. Ah ne güzel gülüyorsun öyle… Islanıyor yanaklarım…Yine uyanıyorum gerçeklere… Sen yoksun.. En acısı da, gülmüyorsun… #mucizem#yazılarım 1 dk okuma 0 0 0 Alıntı 0