Sevmek neydi biliyor musunuz Bayım?
Sevmek umuttu;
Yaşama dair, insana dair, huzura dair..
Sevmek her bir gülüşünüzde kaybolmaktı..
Yüzünüzde huzurun ayak izlerine rastlamaktı..
Sizi sevmek;
Bir günde dört mevsime yakalanmaktı…
Sizi sevmek;
Sizi sevmek bambaşkaydı….
