Akışa DönSselin@selinerogl · 7 yıl önceZürafazürafa görüyor acıyı ya, acı ki en üstte en raddede ki daha da yükselecek tepelere… kim görecek daha fazlasını kim kavga kıyamet diyecek ki: ”bendeki en fazlası” oysa bizim buralarda henüz kimse kimseden daha fazla ağlamadı. 1 dk okuma 0 0 0 Alıntı 0